Klasa IKlasa II
Plan na cały tydzień
0
0
0
0

Nick
Hasło
Nie masz konta?
Zarejestruj się!
Problemy z logowaniem?
Przypomnij hasło!
Program Nauczania Quidditcha

Program Nauczania Quidditcha

 

Klasa I:


TEORIA:

1. Początki początków, czyli Ewolucja Miotły Latającej.
2. Grunt to wspaniała sąsiadka! - Queerditch Marsh.
3. Milion galeonów za zgniecenie znikacza! - Złote Znicze.
4. Najgorzej strzeżona tajemnica, czyli Antymugolskie Środki Bezpieczeństwa.
5. Warto wiedzieć, czyli pora się popytać!
6. Co ci mugole... - Mugolski Quidditch
7. Ludo Bagman i inni - Ci Skromni.
8. A ty nawet nie wiesz, jak bardzo was kocham! - Karna Kartkówka.
 
PRAKTYKA:
1. Lekcja Organizacyjna - ,,Najsławniejsza gra''.
2. Klimatycznie - Wersja i autozmiana.
3. Łowca i znikacz - Szukający.
4. Kafel i kamień - Ścigający.
5. Pałka czy maczuga? - Pałkarz
6. Kosz Bramkowy - Obrońca.
7. Meczyk Towarzyski: bo współpraca to podstawa!
8. Praktyka czyni mistrza: Sprawdzian.

prof. Vicessy Piccifues