0
0
0
0

Strona Główna Współpraca Samouczek Izba Pamięci Dyrekcja Argo Magic School
Nie jest ważne kim się urodził,
ale czym się stał!
Zwierciadło Ain Eingarp

"Odbijam nie twą twarz, ale twego serca pragnienia"

Zwierciadło Ain Eingarp to zabawa organizowana na stronie zgodnie z kalendarzem roku szkolnego. Na stronie szkoły zostaną ukryte trzy anagramy tworzące imię i nazwisko czarodzieja. Zadanie uczestnika składa się z trzech etapów. Na wstępie musi odnaleźć na stronie ukryty anagram i odgadnąć o jakim czarodzieju mowa. Następnie uczestnik musi podać trzy możliwe przykłady co dany czarodziej mógł zobaczyć w Zwierciadle. Ostatnim etapem jest podanie odwrotności - czyli uczestnik musi określić czego czarodziej nie zobaczył w Zwierciadle (3 przykłady). 

Zabawa odbywa się tylko w soboty, a udział mogą wziąć zarówno uczniowie, stażyści jak i nauczyciele.

PRZYKŁAD

  • I część zadania - na stronie "Programy Nauczania" znalazłam anagram YRARH ETTORP. Czarodziej o którym mowa to Harry Potter.
  • II część zadania
    • Harry Potter w Zwierciadle mógł zobaczyć swoich rodziców
    • Harry Potter w Zwierciadle mógł zobaczyć siebie z gromadką dzieci
    • Harry Potter w Zwierciadle mógł zobaczyć siebie jak łapie znicz przed Malfoyem
  • III część zadania
    • Harry Potter w Zwierciadle nie zobaczył siebie jako Ministra Magii
    • Harry Potter w Zwierciadle nie zobaczył siebie jako Mistrza Eliksirów
    • Harry Potter w Zwierciadle nie zobaczył swojego samotnego życia

PRZEBIEG ZABAWY

  1. W sobotę pojawia się news o zabawie "Zwierciadło Ain Eingarp".
  2. Uczestnicy mają czas na wykonanie zabawy do niedzieli do godz. 23:59. Swoje odpowiedzi kierują na sowę dyrekcji (dyrekcja.ams@gmail.com). Wiadomość musi zawierać informacje zawarte z przykładzie.
  3. Do wtorku do godz. 23:59 pojawiają się wyniki z przeprowadzonej zabawy.
  4. Zdobyte punkty i galeony zostają przelane na konto uczestników w dniu ogłoszenia wyników.

NAGRODY

Za wykonanie 1 etapu zabawy uczestnik otrzymuje +3 pkt i 3 gal. Każdy kolejny etap to równowartość 6 pkt i 6 gal - łącznie do zdobycia jest 45 pkt i 45 gal. Stażyści i Nauczyciele mogą zdobyć tylko galeony, ale nauczyciel za odkrycie wszystkich pragnień 3 czarodziejów może zdobyć +3 pkt do RN.