32
1177
1221
2229

Co ma być to bedzie, a jak już bedzie
to trzeba sie z tym zmierzyć.

Przebieg rozgrywek SLQ

PRZEBIEG ROZGRYWEK SLQ

Na samym początku sędzia przedstawia ogólne zasady obowiązujące podczas rozgrywek. Następnie prosi kapitanów o podejście na środek, podanie sobie rąk oraz składów drużyn.

Chwilę później pojawia się komenda:

GRACZE NA MIOTŁY

Jest to czas aby gracze w klimacie dosiedli swoich mioteł.  Gdy to zrobią ścigający obu drużyn muszą być bardzo czujni, bo w momencie gdy pada komenda:

KAFEL W GRZE

Muszą oni przejąć pojawiającego się na boisku kafla odpowiednią komendą i jak najszybciej podać go do drugiego ścigającego ze swojej drużyny.

PRZYKŁAD:

Prof_Raven_Clark: KAFEL W GRZE

W_Keala_Echolls: KEALA ECHOLLS Z WEZY PRZEJMUJE KAFLA

B_Leo_Onizuka: LEO ONIZUKA Z BORSUKOW PRZEJMUJE KAFLA

TŁUMACZENIE:

Keala oraz Leo próbowali przejąć pojawiającego się kafla, jako, że komenda Keali została wysłana pierwsza, to ona zdołała go przejąć. 

W_Keala_Echolls: KEALA ECHOLLS Z WEZY PODAJE DO FLORY MAGNAEL

W_Flora_Magnael: FLORA MAGNAEL Z WEZY PRZEJMUJE KAFLA

TŁUMACZENIE:

Jako, że Keala była w posiadaniu kafla, musiała podać go do ścigającego ze swojej drużyny, wysyłając odpowiednią komendę Flora przejęła kafla od koleżanki.

W_Flora_Magnael: FLORA MAGNAEL Z WEZY STRZELA DO PETLI NR 1

W_Flora_Magnael: 3

W_Flora_Magnael: 2

W_Flora_Magnael: 1

B_Alison_Wilson: ALISON WILSON Z BORSUKOW BRONI PETLI NR 1

W_Flora_Magnael: 0

TŁUMACZENIE:

Flora strzeliła do pętli numer jeden i zaczęła odliczać od 3 do 0. Nie udało jej się jednak zdobyć punktów, ponieważ Alison była szybsza i zdołała obronić strzał dziewczyny.

B_Alison_Wilson: ALISON WILSON Z BORSUKOW PODAJE KAFLA DO LEO ONIZUKA

B_Leo_Onizuka: LEO ONIZUKA Z BORSUKOW PRZEJMUJE KAFLA

TŁUMACZENIE:

Alison jako obrońca musiała podać kafla do jednego ze ścigających. Następnie Leo jako, że przejął kafla będzie musiał podać go do drugiego ścigającego ze swojej drużyny, tak jak to wyżej zrobiły dziewczyny z domu Węża.

  • Podczas podań między ścigającymi poszczególnych drużyn, ścigający z drugiej drużyny, mogą próbować przejąć kafla, jeśli im się uda MUSZĄ podać go do drugiego ścigającego ze swojej drużyny:

B_Leo_Onizuka: LEO ONIZUKA Z BORSUKOW PODAJE DO AMALII ROSEN

W_Keala_Echolls: KEALA ECHOLLS Z WEZY PRZEJMUJE KAFLA

B_Amalia_Rosen: AMALIA ROSEN Z BORSUKOW PRZEJMUJE KAFLA

 

W_Keala_Echolls: KEALA ECHOLLS Z WEZY PODAJE DO FLORY MAGNAEL

W_Flora_Magnael: FLORA MAGNAEL Z WEZY PRZEJMUJE KAFLA

  • Podań od obrońców do ścigających, ścigający z przeciwnej drużyny NIE mogą przejmować.
  • W trakcie gry (jeśli drużyny grają na skład z pałkarzami) może pojawić się tłuczek, co sędzia sygnalizuje następującą komendą:

 

Prof_Raven_Clark: TLUCZEK LECI W STRONE NATHANA RICCI

Prof_Raven_Clark: 3

Prof_Raven_Clark: 2

Prof_Raven_Clark: 1

W_Chloe_Mint: CHLOE MINT Z WEZY ODBIJA TLUCZKA W  ALISON WILSON

B_Zack_Wind: ZACK WIND Z BORSUKOW ODBIJA TLUCZKA W NATHANA RICCI

W_Chloe_Mint: CHLOE MINT Z WEZY ODBIJA TLUCZKA W  ALISON WILSON

B_Zack_Wind: ZACK WIND Z BORSUKOW ODBIJA TLUCZKA W NATHANA RICCI

Prof_Raven_Clark: 0

TŁUMACZENIE:

Osoba, która odbija tłuczka jako ostatnia wygrywa pojedynek pałkarzy, a obrońca, w którego został odbity tłuczek (w tym przypadku Nathan) jest zmuszony do zejścia z boiska na 2 minuty.

  • W składzie: 2x ścigający, 1x obrońca, 1x szukający i 1x pałkarz, pałkarze odbijać tłuczka mogą tylko i wyłącznie w obrońców.
  • W składzie 3x ścigający, 1x obrońca, 1x szukający i 1x pałkarz, pałkarze mogą odbijać tłuczka w kogo chcą.
  • Limit komend użytych przez pałkarzy podczas jednego pojawienia się tłuczka wynosi 4.
  • Jeśli chodzi o szukającego, sędzia po 30 minucie meczu wysyła komendę:

Prof_Raven_Clark: POJAWIA SIE ZLOTY ZNICZ

Prof_Raven_Clark: 3

B_Hugo_Uron: HUGO URON Z BORSUKOW LAPIE ZLOTY ZNICZ

Prof_Raven_Clark: 2

W_Jean_Torp: JEAN TORP Z WEZY LAPIE ZLOTY ZNICZ

Prof_Raven_Clark: 1

Prof_Raven_Clark: 0

TŁUMACZENIE:

W tym momencie Hugo łapie złotego znicza i zdobywa dla swojej drużyny 150 punktów, nie zawsze oznacza to jednak stuprocentową wygraną, ponieważ jeśli drużyna Węży miała wyrobioną przewagę ze strzelania goli, która przekroczyła 150 punktów, to oni, mimo nie złapania znicza wygrywają.

Opracowane przez