Mapa Huncwotów
Mapa Huncwotów to zabawa, która odbywa się na czacie Argo Magic School. Uczestnicy zostają podzieleni na 3 grupy za pomocą losowania bota (Dementor, Inferius, Śmierciotula). Każda grupa otrzymuje inną mapę, która doprowadzi ich do uwięzionej przez duchy osoby. Wybór trasy leży po stronie grupy, jednak najkrótsza nie oznacza najłatwiejszej, a w zabawie liczy się także czas!
Nad przebiegiem zabawy czuwać będą duchy Argo Magic School - Jęcząca Marta, Irytek oraz Posępna Zakonnica.
W zabawie mogą brać udział zarówno uczniowie, stażyści jak i nauczyciele, a zabawa odbywa się w niedzielę o godz. 19:00 zgodnie z kalendarzem roku szkolnego.
PRZEBIEG ZABAWY
- Uczestnicy losują przydział do grupy. W skład każdej grupy obowiązkowo musi należeć jeden nauczyciel.
- Uczestnicy wybierają kapitana drużyny spośród uczniów.
- Uczestnicy otrzymują mapę i wyruszają na poszukiwanie uwięzionej osoby.
- Po odnalezieniu danej osoby, uczestnicy mają za zadanie wymyślić sposób uwolnienia jej z wykorzystaniem magii.
- Duchy poddadzą ocenie dany pomysł, biorąc pod uwagę dwa kryteria: kreatywność oraz skuteczność. Sposób uwolnienia powinien być możliwy do zrealizowania i osiągnąć zamierzony skutek.
- Do wtorku do godz. 23:59 pojawiają się wyniki z przeprowadzonej zabawy.
- Zdobyte punkty i galeony zostają przelane na konto uczestników w dniu ogłoszenia wyników.
NAGRODY
GRATYFIKACJE |
PKT |
MN |
GAL |
Uczeń, który weźmie udział w zabawie | 50 | 0 | 50 |
Uczeń, którego grupa wygra | 70 | 0 | 70 |
Stażysta, który weźmie udział w zabawie | 0 | 2 | 50 |
Stażysta, którego grupa wygra | 0 | 3 | 70 |
Profesor, który weźmie udział w zabawie | 2 | 0 | 50 |
Profesor, którego grupa wygra | 3 | 0 | 70 |
Profesor, który zaopiekuje się jedną z grup | 4 | 0 | 90 |