
Opiekun:
Prefekt:

Opiekun:
Prefekt:

Opiekun:
Prefekt:

Opiekun:
Prefekt:
Regulamin Pojedynków
1. Klub Pojedynków przeznaczony jest dla Uczniów, Stażystów oraz Nauczycieli Argo Magic School.
2. W pojedynku uczestniczą wyłącznie dwie osoby. Resztę ludzi prosi się o zachowanie ciszy na czas walki.
3. Podczas jednego spotkania Klubu Pojedynków można walczyć nie więcej niż 4 razy.
4. Po wskazaniu zawodników przez sędziego muszą oni klimatycznie wejść na podest, ukłonić się, po czym zaprezentować swoją różdżkę. Następnie wyrażają oni swoją gotowość do pojedynku.
5. Gdy obaj zawodnicy są gotowi, sędzia odlicza w oddzielonych wiadomościach 3-2-1-0-START. Dopiero po komendzie START uczestnicy mogą rzucać zaklęcia. Wszelkie zaklęcia rzucone podczas odliczania traktowane są jako falstart.
6. Po większości zaklęć (oprócz PROTEGO) należy odliczyć od 3 do 0 (w oddzielnych wiadomościach).
7. Aby się obronić, gdy ktoś rzuca zaklęcie ofensywne, należy rzucić zaklęcie PROTEGO zanim przeciwnik zdąży skończyć odliczanie.
8. Jeśli zdarzy się, że obaj zawodnicy poprawnie rzucą w tym samym czasie zaklęcie, a żaden się nie obroni - wygrywa ten, który skończył wcześniej odliczać.
9. Pojedynek toczy się do trzech wygranych rund któregoś z zawodników. Oznacza to, że minimalnym wynikiem jest 3:0, a maksymalnym 3:2.
10. Po skończonym pojedynku należy odczarować przeciwnika zaklęciem FINITE.
11. Na Klubie Pojedynków należy korzystać wyłącznie z zaklęć ze spisu. Zaklęcia muszą być napisane Caps Lockiem i bez polskich znaków.
12. Podczas pojedynku można używać zaklęć silnych, słabych oraz łączonych (i Protego, jako zaklęcie obronne).
13. Zaklęcie silne - wystarczy rzucić raz i poprawnie odliczyć. Jeśli przeciwnik się nie obroni - wygrywa się rundę.
14. Zaklęcie słabe - należy je rzucić, po czym poprawnie odliczyć. Następnie trzeba wykonać taką samą czynność drugi raz. Jeśli przeciwnik się nie obronił dwa razy - wygrywa się rundę.
15. Zaklęcie łączone - używamy głównie czterech komend - do ataku: EXPELLIARMUS, ACCIO ROZDZKA; do obrony: PROTEGO, LAPIE ROZDZKE. Tylko po Protego nie należy odliczać. Gdy zawodnik zaatakuje zaklęciem Expelliarmus, przeciwnik broni się Protego. Jeśli nie uda mu się obronić i zostanie trafiony zaklęciem Expelliarmus, musi odzyskać swoją różdżkę komendą LAPIE ROZDZKE, zanim przeciwnik przejmie ją zaklęciem ACCIO ROZDZKA.
16. Każdy z zawodników dostaje 3 punkty za uczestnictwo w pojedynku. Dodatkowo - za wygraną rundę zaklęciem silnym można zyskać 5 punktów, łączonym 8, słabym 10 pkt.
17. W przypadku konfliktów lub sytuacji bez wyjścia słowo sędziego jest rozsądzające i ostateczne.
18. Zwycięzca Turnieju Pojedynków otrzymuje tytuł Mistrza Pojedynków danego Roku Szkolnego, dyplom, nagrodę w postaci punktów dla domu i rankingu oraz 300 galeonów. Ilość punktów ustala opiekun KP po konsultacji z dyrekcją. II i III miejsce również zostaną nagrodzone - w postaci zarówno punktów jak i galeonów.
Zaakceptowane przez:
Nauczycielkę Klubu Pojedynków
Hazel Ambarella