Opiekun:
Prefekt:
Opiekun:
Prefekt:
Opiekun:
Prefekt:
Prefekt:
Teodora
Teodora to zabawa, która odbywa się na stronie szkoły zgodnie z kalendarzem roku szkolnego. Ponownie Nevillowi uciekła jego kochana żaba - Teodora. Zadanie uczestników składa się z dwóch etapów - pierwszym etapem jest odnalezienie Teodory na stronie szkoły, co wcale nie będzie takie proste, ponieważ mogła ukryć się wszędzie. Następnie w miejscu kryjówki Teodory uczestnik znajdzie inicjały czarodzieja oraz część książki np. (H.P -I). W tej części zadania uczestnik musi podać imię i nazwisko czarodzieja zgodne z inicjałami oraz podać cytat, który dany bohater wypowiedział w danej części książki.
W zabawie mogą brać udział zarówno uczniowie, stażyści jak i nauczyciele, a jednorazowo kryjówek Teodory będzie aż trzy.
PRZYKŁAD
- I część zadania - znalazłam kryjówkę Teodory na stronie "System Oceniania Nauczycieli"
- II część zadania - znalezione inicjały (H.G-II) - Hermiona Granger "Do drużyny Gryfonów nikt się nie wkupuje. U nas liczy się talent.
PRZEBIEG ZABAWY
- W sobotę pojawia się news o zabawie "Teodora".
- Uczestnicy mają czas na wykonanie zabawy do niedzieli do godz. 23:59. Swoje odpowiedzi kierują na sowę dyrekcji (dyrekcja.ams@gmail.com). Wiadomość musi zawierać informacje zawarte z przykładzie.
- Do wtorku do godz. 23:59 pojawiają się wyniki z przeprowadzonej zabawy.
- Zdobyte punkty i galeony zostają przelane na konto uczestników w dniu ogłoszenia wyników.
NAGRODY
GRATYFIKACJE |
PKT |
MN |
GAL |
Uczeń, który weźmie udział i wyśle 100% pracy | 40 | 0 | 40 |
Uczeń, który wyśle pracę jako pierwszy | 60 | 0 | 60 |
Stażysta, który weźmie udział i wyśle 100% pracy | 0 | 1 | 40 |
Stażysta, który wyśle pracę jako pierwszy | 0 | 2 | 60 |
Profesor, który weźmie udział i wyśle 100% pracy | 2 | 0 | 40 |
Profesor, który wyśle pracę jako pierwszy | 4 | 0 | 60 |