Klasa 1

Klasa 2

Staż

Plan na cały tydzień »

0
0
0
0

Nick
Hasło
Nie masz konta?
Zarejestruj się!
Problemy z logowaniem?
Przypomnij hasło!
Spis Zaklęć

SPIS ZAKLĘĆ

Wszystkich zaklęć wymienionych poniżej można używać tylko podczas zajęć Klubu Pojedynków i Zaklęć i uroków,  używanie ich przez nieletnich czarodziejów w innych okolicznościach jest zabronione.

1. Zaklęcia silne:

  • Confundus - zaklęcie omamienia  
  • Petrificus Totalus - powoduje zamrożenie oraz Pełne porażenie Ciała przeciwnika
  • Silencio - ucisza przeciwnika 
  • Tarantallegra - wywołuje niekontrolowane pląsanie nóg przeciwnika 
  • Jęzlep - przykleja język przeciwnika zrobić podniebienia
  • Immobilus - spowalnia przeciwnika
  • Drętwota - powoduje zdrętwienie Ciała przeciwnika 
  • Densaugeo - powiększa kilkukrotnie wskazaną Część Ciała przeciwnika

2. Zaklęcia słabe:

  • Rictusempra - wywołuje u przeciwnika Silne łaskotki 
  • Obscuro - wytwarza na oczach przeciwnika opaskę uniemożliwiającą mu widzenie 
  • Levicorpus - wiesza przeciwnika za kostkę pod sufitem 
  • Incancerous - obwiązuje przeciwnika linami 
  • Furnunculus - wytwarza czyraki na Twarzy przeciwnika 
  • Expulso - odrzuca przeciwnika na duża odległość

3. Zaklęcia łączone:

  • Expelliarmus - wytrąca przeciwnikowi różdżkę z ręki.
  • Accio różdżka - przywołuje różdżkę przeciwnika
  • Łapie różdżkę -  łapie różdżkę po wytrąceniu jej przez przwciwnika.

4. Zaklęcia obronne:

  • Protego - wytwarza magiczną tarczę, która chroni przed zaklęciem przeciwnika.
  • Unik - unikasz czaru przeciwnika.

5. Zaklęcia lecznicze:

  • Finite - kończy dzialanie wcześniejszych zaklęć
  • Renervate - zaklęcie leczące z innych zaklęć bojowych
  • Liberacorpus - zaklęcie cofające dzialanie czaru levicorpus

Opracowane przez