0
0
0
0

Strona Główna Współpraca Samouczek Izba Pamięci Dyrekcja Argo Magic School
Jeśli chcesz poznać człowieka,
patrz jak traktuje podwładnych, a nie równych sobie.
Zagadki Sfinksa

Zagadki Sfinksa to zabawa, która odbywa się na stronie szkoły zgodnie z kalendarzem roku szkolnego. Na stronie Sfinks ukryje 3 trudne zagadki, które dotyczyć mogą świata Harry'ego Pottera jak i Fantastycznych Zwierząt.  Połączenie 3 haseł nakieruje uczestnika na daną część książki/filmu lub na konkretnego czarodzieja. Zadaniem uczestników jest w jak najszybszym czasie rozwiązanie zagadek i wskazanie powiązania między hasłami.

Udział w zabawie mogą brać uczniowie, stażyści oraz nauczyciele. Zabawa odbywać się będzie w soboty zgodnie z kalendarzem roku szkolnego.

PRZYKŁAD

Sfinks ukrywa na stronie trzy trudne zagadki. Rozwiązujesz je i otrzymujesz niżej wymienione hasła:

  • ANIMAG
  • GWIAZDA
  • AZKABAN

Co łączy te hasła? Powiązaniem haseł jest postać - czarodziej Syriusz Black.

NAGRODY

Każdy uczeń za poprawne rozwiązanie 1 zagadki otrzymuje 10 pkt i 10 gal, a uczeń który wykona to jako pierwszy uzyskuje bonusowe 10 pkt i 10 gal - do zdobycia jest łącznie 40 pkt i 40 gal. Stażyści walczą o galeony, a nauczyciel za rozwiązanie 3 zagadek może dodatkowo zdobyć 1 pkt do RN.